Blogg

Her kan du lese mer om:

  • Det populære kosttilskuddet VitaePro inneholder nå også olivenekstrakt.
  • Kosthold og ingredienser som er bra for kroppen
  • Helse og trening som er bra for kroppen
  • Våre kunder og deres erfaring med å ta VitaePro som tilskudd til sin kost
  • Sunne, gode og inspirerende oppskrifter til alle anledninger
  1. Boswellia serrata bidrar til komfortable ledd.

    VitaePro inneholder blant annet Boswellia serrata for leddene. Denne ingrediensen har tradisjonelt blitt brukt for leddenes velvære i hundrevis av år.

    Les mer
  2. Slik kan VitaePro hjelpe kroppen din - en investering i helsen!

    VitaePro hjelper tusenvis av mennesker til å leve et mer aktivt liv, og hele 85 % av våre brukere opplever en positiv effekt på muskler og ledd*. Her kan du lese mer om hvordan VitaePro er satt sammen av en rekke planteekstrakter, vitaminer, antioksidanter og omega 3-fettsyrer som fremmer din helse.

    Les mer
  3. 85 % merker effekt på muskler og ledd etter de startet med VitaePro!

    VitaePro hjelper tusenvis av mennesker å leve et mer aktivt liv, og hele 85 % av våre brukere opplever en positiv effekt på muskler og ledd*.

    Les mer
  4. Hilde GP tar VitaePro hver dag!

    Som tidligere langrennsløper vet Hilde Gjermundshaug Pedersen mye om trening og kosthold. Hun har valgt VitaePro som sitt faste kosttilskudd.

    Les mer
  5. Kroppens eget forsvarssystem: Hva er antioksidanter, og hvorfor trenger vi dem?

    Mange av oss har hørt om antioksidanter og deres helseeffekter. Men hva er egentlig antioksidanter, og hvorfor trenger vi dem i kostholdet vårt?

    Les mer
  6. Effektive ingredienser for hjertet

    Har du behov for mer bevegelse i hverdagen din? VitaePro inneholder ingredienser for flere viktige funksjoner i kroppen. Dette populære kosttilskuddet har hjulpet mange.

    Les mer
  7. Norskutviklet kosttilskudd

    VitaePro er et norskutviklet kosttilskudd som inneholder trygge og rene ingredienser som er grundig testet. Det et av Nordens mest brukte kosttilskudd med over hundretusener brukere.

    Les mer
  8. "Det er viktig at kroppen henger med" - Åge Hareide

    Åge Hareide er tidligere aktiv fotballspiller, og arbeider fortsatt på høyeste nivå i fotballens verden. - I min alder er man fornøyd dersom muskler og ledd samarbeider uten for mye motstand. Jeg ønsker å hele tiden jobbe mot nye mål, derfor tar jeg VitaePro.

    Les mer
  9. 3 grep for å fremme hjertehelsen din!

    Hjertet er kjernen i sirkulasjonssystemet og kroppen vår, og det er viktig å ta vare på hjertet hele livet - selv om man ikke opplever noen problemer. Med små valg i hverdagen kan du påvirke helsen til hjertet ditt.

    Les mer
  10. Kosttilskudd og trening

    Det skjer mye i kroppen når du trener. Les mer om hvorfor kosttilskudd kan være bra i kombinasjon med trening.

    Les mer
  11. Ønsker du et aktivt liv i bevegelse?

    VitaePro har i mange år bidratt til å ta vare på muskler og ledd for våre kunder. Finn ut mer om hvordan du kan passe på kroppen din, slik at du kan leve et aktivt liv i bevegelse.

    Les mer
  12. Hvorfor trenger vi antioksidanter?

    Visste du at det foregår en slags maktkamp inni deg? Hver av kroppens celler angripes 10 000 ganger - hver dag! Og angriperne, de heter frie radikaler. Antioksidanter beskytter cellene mot disse angrepene.

    Les mer
  13. Slik tar du vare på musklene dine

    Du bruker muskler når du står, går, sitter eller danser - ja faktisk, i alt du gjør. Visste du at riktig næring også kan påvirke musklene på en positiv måte?

    Les mer
  14. Hvilket underlag er hardest å løpe på?

    Noe av det beste med løping er at du kan løpe hvor som helst og på nesten all slags underlag. Alt du trenger er gode sko og treningstøy. Men noen underlag er mer skånsomme å løpe på enn andre.

    Les mer
  15. Vitaminer og kosttilskudd

    Vitaminer er livsnødvendig for kroppen vår. Dersom du ikke får i deg nok vitaminer gjennom et sunt og variert kosthold, kan det være gunstig å supplere med et kosttilskudd.

    Les mer
  16. Med lidenskap for triatlon

    Det blir neppe en passende beskrivelse av Ånund Olsen å kalle ham for en aktiv mosjonist. Mens de fleste 50-åringer er fornøyde med et par løpeturer i uka, driver Ånund med triatlon på fritiden. 52-åringen fra Skien har 5-6 treninger i uken som forbereder kroppen på utfordrende øvelser i svømming, sykling og løping.

    Les mer