VP_VP_ALL_1920x455_1805_Leaf_Nature_Green.jpg

Spørsmål og svar om abonnement hos VitaeLab

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om abonnement hos VitaeLab. Dersom du har flere spørsmål kan du kontakte vår kundeservice på tlf. 98 70 14 01, åpningstider på hverdager er fra 08:30 til 16:30.

Hvordan fungerer et abonnement?


Vi ønsker å gjøre det enkelt for deg. Derfor sender vi din bestilling direkte hjem til din postkasse med en brevforsendelse. Du vil motta din forsendelse ca. 2 uker etter at vi har mottatt din bestilling. Forsendelsen inneholder kapsler for to måneder, avtalevilkår, personvernerklæring og faktura. To måneder senere kommer neste forsendelse direkte hjem til deg.

Kan jeg ta en pause, stoppe eller endre tidsintervall for leveringene?


Du kan selvsagt endre leveringene akkurat som du ønsker. Du bestemmer tidsintervall slik at det passer deg og du kan også velge å pause leveransene eller si den opp. Ring gjerne vår kundeservice eller send en mail til info@vitaelab.no med ditt kundenummer, navn og adresse så skreddersyr vi leveringsservicen til deg og ditt behov.

Er det oppsigelse- eller bindingstid?


Nei, det er ingen oppsigelse- eller bindingstid når du velger å bestille et abonnement hos oss. Du kan også ta pause, gjøre et opphold når du vil. Husk å gi beskjed senest en uke før du venter neste forsendelse med tanke på Postens leveringstid.

Kan man kjøpe VitaePro Plus i butikk?


Ja, VitaePro Plus selges i noen få utvalgte butikker. Men normalt selges det bare med direkte leveranse hjem til kunden. Dette gjør vi for å unngå fordyrende mellomledd.

Kan jeg bestille for flere måneder samtidig?


Ja, det kan du. Bestiller du for flere måneder på en gang sparer du portokostnadene. Ta gjerne kontakt med kundeservice så ordner vi det slik at din neste forsendelse inneholder produkter for den perioden du ønsker. Du kan velge mellom leveranse annenhver måned, hvert halvår eller én gang i året. Velger du års- leveranse, vil du få produkter for ett helt år på samme leveranse og året etter vil du motta produkter for ett nytt år.

Kan jeg bestille for flere personer samtidig?


Ja, det er mulig. Bestiller du for flere personer på en og samme leveranse, reduseres også dine portokostnader. Ring eller send en e-post til kundeservice så endrer vi til ønsket antall esker fra neste leveranse. Telefon 98 70 14 01, hverdager 08:30 til 16:30. 

Kan jeg returnere varer?


Det er veldig trygt å handle hos oss. Du beskyttes av angrerettloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet og returnere ubrukte produkter ved å kontakte kundeservice eller benytte angrerettskjema. Skjemaet finner du på baksiden av velkomstbrevet. Ved eventuell retur må portokostnader dekkes av kunden.

Hvor fort får jeg bestillingen min?


Etter at vi har mottatt bestillingen din vil det ta ca 5-9 dager til produktet ligger i din postkasse. Leveransen inneholder døgndoser til to måneder og faktura. Forsendelsen sendes som brev til din hjemmeadresse, og er smal nok til å passe i din postkasse og i de fleste brevsprekker. Deretter vil du motta en forsendelse annenhver måned.

Hvordan betaler jeg?


Du betaler ingenting på forskudd. Faktura sendes med din leveranse og du har 21 dager på deg til å betale i fred og ro. Vi vil aldri be deg om å oppgi sensitiv informasjon som konto- eller kredittinformasjon, derfor bruker vi faktura. Forfallsdato på fakturaen er basert på din bestilling/levering. Ved for sen betaling sender vi en betalingspåminnelse, da vil det komme en tilleggsavgift på kroner 61 kr. Blir saken oversendt til inkasso må kunden dekke omkostninger.

Ønsker du å benytte avtalegiro kan du kontakte kundeservice på telefon 98 70 14 01.

Er det noen ekstra kostnader?


Porto på 39,50 kr blir lagt til for hver forsendelse. Er dere flere i samme husholdning som bestiller varer fra oss, pakker vi produktene sammen så langt det lar seg gjøre. Det samme gjelder dersom du bestiller for flere måneder samtidig.

Har dere aldersgrense?


Du må være 18 år for å kunne bestille via våre nettsider.

Har du spørsmål angående produktet VitaePro Plus?


Dersom du har spørsmål vedrørende hvordan kosttilskuddet VitaePro Plus fungerer kan du lese mer om dette her.

Hvor mye inneholder en produkteske?


En forsendelse med VitaePro Plus inneholder 60 kapsler. Dette skal dekke anbefalt dagsbehov til en person i 2 måneder. Dosering: 1 kapsel daglig.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?


Du kan kontakte kundeservice på telefon 98 70 14 01 hverdager mellom klokken 08.30–16.30. Du kan også benytte deg vårt kontaktskjema eller sende en e-post til info@vitaelab.no

 

VitaePro Plus inneholder ingredienser med dokumentert effekt på flere funksjoner i kroppen:

 

MUSKLER: VitaePro Plus inneholder vitamin D som bidrar til å opprettholde normal muskelfunksjon.

BRUSK: VitaePro Plus inneholder vitamin C som bidrar til normal kollagendannelse som har betydning for bruskens normale funksjon.

IMMUNSYSTEM: VitaePro Plus inneholder selen samt vitamin B12, C og D som bidrar til immunsystemets normale funksjon.

HJERTE: VitaePro Plus inneholder omega 3-fettsyrene DHA og EPA som bidrar til hjertets normale funksjon. Dokumentert effekt på hjertets normale funksjon ved 250 mg DHA og EPA (2 kapsler/døgn).

REDUSERER TRETTHET: VitaePro Plus inneholder vitamin B12 og C som bidrar til å redusere tretthet og utmattelse.

BESKYTTER CELLENE: VitaePro Plus inneholder antioksidantene selen og vitamin C og E som bidrar til å beskytte cellene mot oksidativt stress.

Kjøp NYE VitaePro Plus for 50 % kun 174,- første 2 mnd

Som ny kunde du kan bestille maks 2 abonnement til introduksjonspris.