1. Kosttilskudd og trening

    Det skjer mye i kroppen når du trener. Les mer om hvorfor kosttilskudd kan være bra i kombinasjon med trening.

    Les mer
  2. Visste du at kroppen din har støtdempere?

    Du vet kanskje at mange joggesko har innebygde støtdempere. Dette har også kroppen vår, i form av brusken i leddene våre. Brusken er i bruk hele tiden og må tas godt vare på.

    Les mer
  3. Slik tar du vare på musklene dine

    Du bruker muskler når du står, går, sitter eller danser - ja faktisk, i alt du gjør. Visste du at riktig næring også kan påvirke musklene på en positiv måte?

    Les mer
  4. Hvilket underlag er hardest å løpe på?

    Noe av det beste med løping er at du kan løpe hvor som helst og på nesten all slags underlag. Alt du trenger er gode sko og treningstøy. Men noen underlag er mer skånsomme å løpe på enn andre.

    Les mer
  5. Visste du at vitamin C er gull verdt etter intens trening?

    Vitamin C er en antioksidant som er viktig for immunsystemet. I perioder hvor immunsystemet jobber hardt øker behovet for antioksidanter.

    Les mer
  6. Slik gjør du trening til en del av hverdagen

    Forskning viser at det ikke er nødvendig å trene hardt for å få bedre helse: 30 minutter aktivitet er alt du trenger for å oppnå helsegevinster! Her er 10 tips for deg som ønsker å gjøre mosjon til en naturlig del av hverdagen.

    Les mer
  7. Vi spiser mindre fisk og for lite vitamin D!

    Vi spiser stadig sunnere, men får fortsatt i oss altfor mye salt og for lite fisk, viser Helsedirektoratets ferske rapport om utviklingen i det norske kostholdet.

    Les mer
  8. Velg mat med riktig type fett

    Alle ønsker å leve et godt liv, ha et sunt kosthold og gode vaner. Mange tror at alt fett er usunt og velger bort fettholdige produkter.

    Les mer
  9. Unngå unødvendige muskelplager

    Har du mistet piffen og er øm i kroppen, eller har visse aktiviteter blitt mer utfordrende enn før? Det kan være lurt å unngå unødvendige muskelplager! VitaePro Plus inneholder ingredienser med dokumentert effekt på muskler og brusk - nå inneholder også kosttilskuddet energivitaminet B12.

    Les mer
  10. Trene ved 50?

    Er du over 50 år? Da er det på tide å fokusere på styrke og balanse!

    Les mer
  11. Trene ved 40?

    Tips på trening som passer deg som er 40 +

    Les mer
  12. Tips til oppvarming

    Oppvarming før trening er viktig. Her er 3 øvelser som du kan prøve.

    Les mer
  13. TEST: Hvor sunt spiser du egentlig?

    For flere kan det være en utfordring å opprettholde gode matvaner. Dette blir tydelig slått fast i en rapport fra Helsedirektoratet, som viser at de fleste nordmenn ikke får i seg den anbefalte mengden av grønsaker og fisk.

    Les mer
  14. Tar du vare på vare på musklene dine?

    Visste du at du behøver 17 muskler for å få frem et smil og 43 for å rynke pannen? Og at du bruker hele 200 muskler bare ved å gå ett skritt? Les hva VitaePro Plus kan gjøre for deg.

    Les mer
  15. Tar du vare på kroppen sine støtdempere?

    Visste du at støtdempere befinner seg i kroppens ledd? Støtdemperen kalles brusken - den er i bruk hele tiden, derfor er det viktig å ta vare på den.

    Les mer
  16. Strikk uten ubehag!

    Strikking er populært som aldri før. Men langvarig og ensidig belastning på håndleddene og fingrene kan føre til ubehag.

    Les mer